Re: assertion failed

7
Witam.
Od około tygodnia mam problemy z tą grą a po dzisiejszej aktualizacji nie mogłem zakończyć instalacji i uruchomić gry .
Dopiero trzecia reinstalacja gry się powiodła po zastosowaniu tych porad ;

Zainstalować Visual C++ 2015 Redistributable

1. Odinstalować całą grę i sprawdzić czy usunął się cały folder gry w miejscu w którym była zainstalowana.
2. Usunąć wszystkie foldery i pliki z nazwą theHunter z lokalizacji %appdata% (C:\Users\nazwa_użytkownika\AppData\Roaming)
3. Wyczyścić rejestr i pliki tymczasowe (proponowany CCleaner)
4. Zainstalować od nowa grę.

Jimmy dzięki za te porady ,ciśnienie dziś było powyżej skali .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ODPOWIEDZ

Wróć do „Potrzebujesz pomocy? Wsparcie i problemy techniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości