71
autor: Makaan
np:
rozwój gry w kierunku bardziej otwartej na kreację niektórych jej elementów, przez użytkowników np:
- wprowadzenie gildi ,z grupowymi statami, osiągnięciami, konkursami (waga mięsa, ilość skórek, najwyższe trofea), eventami, misjami oraz gildowymi rezerwatami (wspólnie aranżowanymi i prowadzonymi przez grupę włącznie z kontrolą populacji występujących gatunków)
- umożliwienie aranżacji własnej leśniczówki w której można by pochwalić się salą trofeum,
rozwój gry w kierunku urozmaicenia polowania, poprzez rozbudowę/dopracowanie/poprawienie istniejących rozwiązań np:
- zwiększenie palety zachowań zwierząt wzbogacone o niektóre interakcje pomiędzy nimi (np królik spłoszony przez lisa, agresywna locha z młodymi, niedźwiedź łapiący ryby, jeleń szlachetny przegania drugiego samca ze swojego terytorium, wyprawy zwierząt do wodopoju, itd)
- przypadkowe pojawianie się niektórych gatunków od czasu do czasu np. łoś w hirshfelden, renifery w whiterime ridge, bizon w redfeather falls,
- przypadkowe ataki zwierząt sklasyfikowanych jako "nie agresywne" np. (niespodziewany atak rannego kojota z za krzaka, szarża byka Wapiti zbudzonego z popołudniowej drzemki, kopniak od spłoszonego renifera uciekającego w stadzie przed innym graczem)
- przypadkowe "zacięcie" dawno nie używanej/czyszczonej broni
- dodanie zmysłu węchu dla psów aby doprowadził nas do najbliższego tropu
pzdr