Dzisiaj chciałem sobie zakupić kilka wabików, więc udałem się do sklepu theHunter i zakupiłem sobie 2 wabiki, 1 otrzymałem na sarny, a na drugiego na dziki już nie (chodź transakcja została przeprowadzona, zostały pobrane em$ z mojego konta) wszedłem również do gry i na sarny jest a na dziki nie.
Wysłałem e-mail do supportu theHunter, lecz chciałbym dowiedzieć się co mam w tej sytuacji robić?
Jak na razie już nic nie kupuję, aby nie utrudniać im wyszukiwania błędu.
Re: Brak zakupionego wabika w ekwipunku.
2Cześć,
Support odpisuje różnie czasami nawet do 5 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymałeś przedmiotu to dodadzą go do Twojego ekwipunku.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Support odpisuje różnie czasami nawet do 5 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymałeś przedmiotu to dodadzą go do Twojego ekwipunku.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
YouTube: youtube.com/thehunterpolska
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Brak zakupionego wabika w ekwipunku.
3Okej, dzięki - napiszę jak się odezwą.Raintek pisze: 04 kwie 2017, 22:41 Cześć,
Support odpisuje różnie czasami nawet do 5 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymałeś przedmiotu to dodadzą go do Twojego ekwipunku.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
btw. mogę dalej zakupić jakieś nowe itemy, czy lepiej chwilowo nic nie ruszać?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Brak zakupionego wabika w ekwipunku.
4Tak, możesz swobodnie dalej robić zakupy.
YouTube: youtube.com/thehunterpolska
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Brak zakupionego wabika w ekwipunku.
5Sprawa zakończona pomyślnie - support nadał do mojego konta wabik.
Można zamknąć, dziękuje :)
Można zamknąć, dziękuje :)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |