Status Update - 17 Marca 2010

1
Dzięki za wszystkie opinie i dyskusje które wywołał poprzedni Status Update (i ogólnie na forum w ciągu ostatniego tygodnia). Czytamy mniej więcej wszystko, nawet jeśli nie zawsze komentujemy posty. Dzięki za uczestnictwo!

"Plan migracji"

"Plan migracji". Prace nad przenoszeniem prac ,sprzętu dobiegają końca, operacje po stronie serwisu serwera theHunter również, właśnie jesteśmy przejęcia ich od Emote.

Mamy coraz większy wgląd na sprawy i zaczynamy się czuć pewniej przy pracy z nowymi systemami. Mamy teraz dostęp do wszystkich serwerów i udało się zrobić kilka drobnych pracach domowych, a od dziś (tak, naprawdę dzisiaj) serwery fizyczne są formalnie nasze. Serwery nadal znajdują się w tym samym zaawansowanym technologicznie centrum danych w Irlandii(i nie widzimy powodów aby to zmieniać).

Przykłady rzeczy nam nieznanych spowodowało że spojrzeliśmy na , między innymi na to : jak dodawać nowe zwierzęta w kodzie serwera, nowe rzeczy, jak aktualizować mapę, jak dodawać nowe pozycje startowe i tak dalej. Dodawanie nowych zwierząt wymaga sporo pracy po stronie klienta jak i zarówno od strony serwera.

Postęp jest dobry i tak naprawdę mamy coraz większą kontrolę nad postawionym serwerem. Zaczynamy teraz ostatnią część migracji z udziałem takich rzeczy jak przenoszenie własności prawnych, nazw domen itd. Jest to dobry znak po migracji/przeniesieniu rzeczy/serwerów/itp. ponieważ możemy się skupić na tym co ma być wydane w aktualizacjach.

Postaci i Trofea

Najważniejszą cecha nowego systemu jest dla nas od strony serwera silnik renderownia (obrazowania) który jest odpowiedzialny za tworzenie zdjęć trofeum i postaci. Zorientowaliśmy się jak eskporować nasze modele zwierząt oraz jak importować je do systemu renderownia postaci, i tak dalej.
I w końcu mamy renderowany obraz na drugim końcu ... :)

Co myślicie na temat obecnego systemu postaci (tzn. avatar)? Jakie są wasze przemyślenia na temat zdjęć trofeum? Są one ważnym aspektem gry, zachęcają do upolowania wielkiego byka gdy tylko będziesz maił okazję od strzału , będzie się czym chwalić?

Nowy obszar

Oprócz regularnego programowania klienta, pracą nad grafiką i modelowaniem, przenoszeniem rzeczy, a więc na tworzenie nowego krajobrazu mieliśmy mało czasu w ciągu ostatnich kilku tygodni. Wszystko robimy po to aby nowy obszar miał zupełnie inny kształt, topologie .

Więc w tej aktualizacji ... spójrzmy na trochę wody . :)
Obrazek
Zabawne anegdoty: Błąd przy rozwoju i budowie jaki wyniknął jest taki ,że zwierzęta nie ignorują wody tylko wchodzą w nią i chodzą po dnie ... co o podwodnym dziku? ;)
Andrés naszym główny koleś, jeśli chodzi o klienta jest na czele... :)
Obrazek
W końcu ..

Duża sławaJust Cause 2 (klik) zespołu Avalanche, który zdobył niezwykłe opinie przed premierą w przyszłym tygodniu (otrzymał ocenę 9 / 10 w kwietniowym numerze Game Informer?). Sprawdź [url=hhttp://www.gametrailers.com/video/exclusive-la ... se-2/63195]trailer(klik)[/url] rozpoczęcia lub przeglądania Youtube dla niektórych szalone akrobacje(klik).
Wiesz, że Just Cause 2 również korzysta z silnika Avalanche tak jak theHunter? ;)
YouTube: youtube.com/thehunterpolska

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ODPOWIEDZ

Wróć do „Aktualności”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron