Witam.
Tak jak w temacie , fajną sprawą było by otrzymywanie kasy za logowanie , tak jak to jest w przypadku Fishing Planet..
Przez 6 dni otrzymywano by GM$ a 7 dnia EM$.
Co sądzicie ?
Re: GM$ lub EM$ za logowanie
2Wszystko zależy od modelu przyjętego przez twórców.
Niektórzy dają walutę premium za logowanie, w celu ściągnięcia dodatkowych graczy. Model taki jest popularny w produkcjach adresowanych do jak najszerszego grona odbiorców.
The hunter jest zaś grą niszową, adresowaną do wąskiej grupy, bez konkurencji i nie musi się uciekać do tanich sztuczek.
Z reguły w modelach przyciągających graczy prezentami, mają one i tak na tyle małą wartość, że nic sensownego się za to nie kupi.
Wyobraź sobie, że na jakiś tam wabik zbierasz 52 tygodnie po 4 EM$, czyli cały rok, podczas gdy za 5-30 zł masz to od razu i jeszcze zostaje na coś innego, autorzy mają kasę na rozwój, a ty za jakiś czas cieszysz się nowymi owocami ich pracy.
Gry darmowe dla graczy, z reguły nie funkcjonują zbyt długo i są ubogie w zawartość. Lepiej jest jak każdy gracz wpłaci od czasu do czasu parę groszy, bo za to rozwinie się gra.
To wszystko jest powiązane i wynika jedno z drugiego.
Raczej nie doczekasz się takiego pomysłu, chyba że nagle na rynku pojawi się kilku konkurentów, a wśród graczy zapanuje masowa moda na gry łowieckie.
Niektórzy dają walutę premium za logowanie, w celu ściągnięcia dodatkowych graczy. Model taki jest popularny w produkcjach adresowanych do jak najszerszego grona odbiorców.
The hunter jest zaś grą niszową, adresowaną do wąskiej grupy, bez konkurencji i nie musi się uciekać do tanich sztuczek.
Z reguły w modelach przyciągających graczy prezentami, mają one i tak na tyle małą wartość, że nic sensownego się za to nie kupi.
Wyobraź sobie, że na jakiś tam wabik zbierasz 52 tygodnie po 4 EM$, czyli cały rok, podczas gdy za 5-30 zł masz to od razu i jeszcze zostaje na coś innego, autorzy mają kasę na rozwój, a ty za jakiś czas cieszysz się nowymi owocami ich pracy.
Gry darmowe dla graczy, z reguły nie funkcjonują zbyt długo i są ubogie w zawartość. Lepiej jest jak każdy gracz wpłaci od czasu do czasu parę groszy, bo za to rozwinie się gra.
To wszystko jest powiązane i wynika jedno z drugiego.
Raczej nie doczekasz się takiego pomysłu, chyba że nagle na rynku pojawi się kilku konkurentów, a wśród graczy zapanuje masowa moda na gry łowieckie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |