Re: Rozwój i przyszłość theHunter - opinie, sugestie, dyskusja

17
WyssysaczDusz pisze:Mogliby też dodać to co powinna mieć każda jakakolwiek gra z bronią palną. Czyli możliwość konfigurowania broni palnej, zmiana jej poszczególnych elementów na inne lub od biedy tylko zmiana kamuflaża by dostosować się pod odpowiednią mape.
Teoretycznie coś takiego już jest, ale tylko z optyką. Pozatym lunet jest i tak mało, w porównaniu do ilości broni. Pomysł fajny ale raczej tego nie wprowadzą, bo byłoby to z niekorzyścią dla devsów.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Rozwój i przyszłość theHunter - opinie, sugestie, dyskusja

19
Mr_Smith_TS pisze:
WyssysaczDusz pisze:Mogliby też dodać to co powinna mieć każda jakakolwiek gra z bronią palną. Czyli możliwość konfigurowania broni palnej, zmiana jej poszczególnych elementów na inne lub od biedy tylko zmiana kamuflaża by dostosować się pod odpowiednią mape.
Teoretycznie coś takiego już jest, ale tylko z optyką. Pozatym lunet jest i tak mało, w porównaniu do ilości broni. Pomysł fajny ale raczej tego nie wprowadzą, bo byłoby to z niekorzyścią dla devsów.
Nie. To tylko wybór - celownik, albo jego brak.
Dawno, dawno temu, grałem jedną z pierwszych gier Cappeli. Zanim jeszcze ta seria się stoczyła w stronę arkadówki. Była tam taka opcja, że przed strzelaniem, trzeba było ustawić celownik i przestrzelać broń. W czasie polowania, musiałeś obliczać poprawkę na celowniku, jeśli dystans był inny niż ustawiony, a i tak po kilku strzałach, celownik tracił nastawy coraz bardziej, aż trzeba było w końcu ustawiać go na nowo.
Była balistyka itd.
Powinna być opcja zmiany skórki broni przez samego gracza. Np. na zasadzie farbek jak do twarzy. Oczywiście dla osad polimerowych, bo malowac drewno to zbrodnia. :) Powinna być opcja konfigurowania broni. Np. ciężka lufa zwiększa celność, zmniejsza odrzut, ale skraca czas stabilności broni. Lekka na odwrót, nieco mniej celna, ale można dłużej celować. Zmiana zamka - jeden działa szybciej, ale np. tylko z odpowiednią amunicją, Drugi wolniej, ale pozwala używać np. silniejszej amunicji. Itp.
Dobór amunicji - pociski ciężkie, lekkie, pośrednie, o różnych parametrach balistycznych i skuteczności.
Zerowanie celowników (przydałaby się strzelnica na pełny dystans widoczności). Balistyka, obliczanie poprawek.
To jest konfigurowanie broni.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Rozwój i przyszłość theHunter - opinie, sugestie, dyskusja

20
Moim zdaniem ceny produktów są zbyt duże.. Czemu nie mogli by wprowadzić licencji które nie wygasały by po kilku lub kilkunastu dniach ? Czemu nie można kupić licencji i mieć już ją przez cały czas? O ile ułatwiło by to życie i przyciągnęło graczy. Powiedzcie czy u Nas w Polsce jak zrobi się licencję na odstrzał jelenia szlachetnego to po kilku dniach lub miesiącach ona wygasa ? Drugą sprawą jest ten wymiar czasowy dlaczego można polować od 5:00 do 19:00 , to jest śmieszne moim zdaniem , jeżeli gra ma być autentyczna to czemu nie wprowadzą całej doby ? Nie muszą zbytnio się męczyć skoro o 19 jest widniej niż o 18.. Wystarczyło by troszkę ściemnić pozostałe godziny i po problemie.
piotrek007

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Rozwój i przyszłość theHunter - opinie, sugestie, dyskusja

23
Niestety nie. To co mówisz jest fajne z punktu widzenia gracza, ale tylko w skali krótkookresowej.
Nie ma płacenia - nie ma rozwoju gry. Wielka liczba niepłacących klientów, nie ma przełożenia na jakość i rozwój. Kwestia miesięcy, aż deweloperowi skończy się kasa dla programistów, a klienci znudzą się nierozwijaną grą.
Jeśli chcesz mieć rozwijaną grę, przez długi czas, to lepiej by była płatna. Graczy jest owszem mniej. Ale jakość samej gry rośnie.
The Hunter jest sam w sobie grą niszową i skierowaną do wąskiego grona odbiorców.
Pytanie zatem brzmi, jak w tej grupie docelowej przyciągnąć nowych kilentów. A nie, jak na krótko ściagnąć wielką rzeszę klientów i nic z tego nie mieć. Zauważ, że najdłużej działające gry sieciowe na rynku, są płatne. Darmowe - znikają bardzo szybko. jest też kwestia psychologiczna - to za co płacimy, jest cenne, to co dostajemy za darmo, nie jest warte nic.

Na pewno byłaby to reklama na vortalach łowieckich i podobnych. Abonament za grę nie jest wielki.
Na pewno takich klientów trzeba by kusić rozbudowaną zawartością (nie każdego np. stać na polowanie na bowały w Afryce, a tak odpala komputer...) oraz możliwościami personifikacji. Nie oszukujmy się - myśliwi lubią się wyróżniać. ;) Np. naszywki na kurtki (nie mające wpływu na kamuflaż, a pozwalające umieścić własne logo, lub zaprojektowane w grze. W sesji sieciowej, byłoby to fajnym dodatkiem do rozpoznawania się.

Na pewno nie warto rezygnować z abonamentu.
Zastanawiałby się jednak nad możliwością zarabiania EM$ w grze, na polowaniu, albo za możliwością nabycia dodatków personifikujących za GM$. Nie musiały by to być kokosy. Ale taki łoś, to jest sporo np. mięsa + skóra + trofeum. I coś to jest warte.
Mogłaby za to wpływać na nasze konto pewna suma GM$ za skórę i mięso, a za trofeum niewielka ilość EM$, do wydania w sklepie.

Odrobina balansu i po zdobyciu iluś tam, medalowych sztuk - stać nas np. na sztucer, czy ubranie.
Większa możliwość kreacji naszego modelu postaci. Jak popatrzymy na mordy na fotkach, to wszyscy praktycznie tacy sami.
Tymczasem większość gier posiada już możliwość pełnego modelingu twarzy i sylwetki. Ale nawet opcja korzystania z rozbudowanego zbioru elementów stałych, jak oczy, usta czy blizny namordne, dałaby pewną różnorodność.

Starzy gracze mogliby przy takiej opcji dostać jednorazową możliwość kreacji postaci, nowi kreowaliby ją od początku rozgrywki. Późniejsza zmiana mogłaby być płatna za EM$.

Tak czy siak, poszedłbym:
- Personifikacja postaci i wyposażenia.
- dodanie balistyki oraz powiększenie zasięgu widzenia. Bo na 200 metrach to tylko łuki i wiatrówka i ewentualnie .22, mogą mieć faktyczną balistykę.
- Reklama w środowiskach myśliwskich i ewentualnie potem, w innych sektorach.
- Rezerwaty egzotyczne dla większości myśliwych, ale również dobrze znane. Powiększanie puli gatunków.
- Ewentualne profity z gry i długości spędzonego czasu. Zysk z polowań. Lepsza jakość, niż ilość. Np. zmniejszanie ceny jednostkowej za mięso i skóry, z każdą pozyskaną sztuką. Tak by opłacało się mniej, ale lepsze. I np. dorodny byk jest wart więcej niż 20 łani. Medalowe trofea dają EM$. Można ustanowić minimalne pułapy dla punktacji trofeów. Np. łatwo o wapiti o punktacji 250, ale mulak o takiej punktacji się nie trafia za często, więc i pułap niższy. Unikatowe sztuki i myłkusy, dają bonusową premię. W końcu ile się trafia unikatów dla gracza rocznie? 3-4? Trafienie takiej sztuki przekładałoby się na spory bonus.
- Osobiste sale trofeów, do której można by zaprosić innych graczy. Albo chociaż nagrać film z przechadzki. Powiedzmy po 3 najlepsze sztuki z danego gatunku w sezonie (sezony można by zmieniać by obejrzeć dawne trofea).

I na koniec taki mój dość dawny pomysł. Dron zwiadowczy (multikopter). Użycie - zamiast polowania. na pokładzie dobry aparat i możliwość zrobienia ładnego zbliżenia i cyknięcia fotki lub nagrania filmu. nie płoszy zwierząt do jakiś 20-30 metrów. Można latać do wysokości 100 metrów nad ziemią przez 10-20 minut i robić "białe polowania". A fotkami dzielić się z kolegami.
Jeśli wyczerpie się bateria (nie zdążymy wrócić do leśniczówki), to opcja zostaje zablokowana, a przy pierwszym polowaniu w tym rezerwacie mamy dodatkowe zadanie - odszukać i zabrać drona (miejsce w ekwipunku). Jeśli tego nie zrobimy - Doc nam go przyniesie, ale ... odpłatnie. niech będzie nawet GM$.

Kiedyś myślałem, o takiej opcji w czasie polowania - mamy drona, wypuszczamy i roimy zwiad, gdzie są zwierzęta, ale to by było przegięcie. :P Jednak jako alternatywa dla polowania - było by to całkiem fajne.
Powiedzmy, że po polowaniu wybieramy jeden nakręcony klip i kilka fotek, a jedną fotkę "wysyłamy" do Doc'a. Fotki i klip, trafiają do naszej galerii i możemy je pokazywać znajomym, a wybrana fotka z gry uczestniczy w comiesięcznym konkursie, którego zwycięzca trafia na wirtualną okładkę miesięcznika The Hunter z podpisem "fotografa".

Ale to już marzenia... :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Rozwój i przyszłość theHunter - opinie, sugestie, dyskusja

24
No madrian, dostajesz złotą jakąś tam nagrodę forumową, za największy post. Specjalnie sobie zrobiłem herbatkę, aby usiąść w ciszy i przeczytać Twój tekst.
dodanie balistyki oraz powiększenie zasięgu widzenia. Bo na 200 metrach to tylko łuki i wiatrówka i ewentualnie .22, mogą mieć faktyczną balistykę.
Jestem dokładnie za tym. Ustawienia balistyki, czy krzyży w optykach tak jak mieliśmy w grze Deer Hunter 2005 (chyba, choć nie pamiętam już jaka to była gra) byłaby wręcz idealna.
- Rezerwaty egzotyczne dla większości myśliwych, ale również dobrze znane. Powiększanie puli gatunków.
Jakby na to nie patrzeć, ciągle jest to rozwijane - choć wszystko nie idzie w takim kierunku jakbyśmy chcieli. Zamiast świeżych i ciekawych gatunków, dostajemy odgrzewane kotlety...
- Osobiste sale trofeów, do której można by zaprosić innych graczy. Albo chociaż nagrać film z przechadzki. Powiedzmy po 3 najlepsze sztuki z danego gatunku w sezonie (sezony można by zmieniać by obejrzeć dawne trofea).
Pomysł idealny, podpisuję się pod tym. Chociażby jak to było w grach serii Hunting Unlimited. Niby mamy jakieś suche strony z rekordami (które są często zbugowane) to taki "pokoik" jak wyżej wspomniał Kol. madrian byłby fantastyczną sprawą.
Dron zwiadowczy (multikopter). Użycie - zamiast polowania. na pokładzie dobry aparat i możliwość zrobienia ładnego zbliżenia i cyknięcia fotki lub nagrania filmu. nie płoszy zwierząt do jakiś 20-30 metrów. Można latać do wysokości 100 metrów nad ziemią przez 10-20 minut i robić "białe polowania". A fotkami dzielić się z kolegami.
Jeśli wyczerpie się bateria (nie zdążymy wrócić do leśniczówki), to opcja zostaje zablokowana, a przy pierwszym polowaniu w tym rezerwacie mamy dodatkowe zadanie - odszukać i zabrać drona (miejsce w ekwipunku). Jeśli tego nie zrobimy - Doc nam go przyniesie, ale ... odpłatnie. niech będzie nawet GM$.
Bo tutaj to troszeczkę odleciałeś, więc tego nie skomentuje. :P

Bądź co bądź, bardzo fajna wypowiedź :)
Mysliwy / Gracz

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Rozwój i przyszłość theHunter - opinie, sugestie, dyskusja

25
madrian pisze:

Na pewno nie warto rezygnować z abonamentu.
Zastanawiałby się jednak nad możliwością zarabiania EM$ w grze, na polowaniu, albo za możliwością nabycia dodatków personifikujących za GM$. Nie musiały by to być kokosy. Ale taki łoś, to jest sporo np. mięsa + skóra + trofeum. I coś to jest warte.
Mogłaby za to wpływać na nasze konto pewna suma GM$ za skórę i mięso, a za trofeum niewielka ilość EM$, do wydania w sklepie.

Odrobina balansu i po zdobyciu iluś tam, medalowych sztuk - stać nas np. na sztucer, czy ubranie.
Większa możliwość kreacji naszego modelu postaci. Jak popatrzymy na mordy na fotkach, to wszyscy praktycznie tacy sami.
Tymczasem większość gier posiada już możliwość pełnego modelingu twarzy i sylwetki. Ale nawet opcja korzystania z rozbudowanego zbioru elementów stałych, jak oczy, usta czy blizny namordne, dałaby pewną różnorodność.

Starzy gracze mogliby przy takiej opcji dostać jednorazową możliwość kreacji postaci, nowi kreowaliby ją od początku rozgrywki. Późniejsza zmiana mogłaby być płatna za EM$.

Tak czy siak, poszedłbym:
- Personifikacja postaci i wyposażenia.
- dodanie balistyki oraz powiększenie zasięgu widzenia. Bo na 200 metrach to tylko łuki i wiatrówka i ewentualnie .22, mogą mieć faktyczną balistykę.
- Reklama w środowiskach myśliwskich i ewentualnie potem, w innych sektorach.
- Rezerwaty egzotyczne dla większości myśliwych, ale również dobrze znane. Powiększanie puli gatunków.
- Ewentualne profity z gry i długości spędzonego czasu. Zysk z polowań. Lepsza jakość, niż ilość. Np. zmniejszanie ceny jednostkowej za mięso i skóry, z każdą pozyskaną sztuką. Tak by opłacało się mniej, ale lepsze. I np. dorodny byk jest wart więcej niż 20 łani. Medalowe trofea dają EM$. Można ustanowić minimalne pułapy dla punktacji trofeów. Np. łatwo o wapiti o punktacji 250, ale mulak o takiej punktacji się nie trafia za często, więc i pułap niższy. Unikatowe sztuki i myłkusy, dają bonusową premię. W końcu ile się trafia unikatów dla gracza rocznie? 3-4? Trafienie takiej sztuki przekładałoby się na spory bonus.
- Osobiste sale trofeów, do której można by zaprosić innych graczy. Albo chociaż nagrać film z przechadzki. Powiedzmy po 3 najlepsze sztuki z danego gatunku w sezonie (sezony można by zmieniać by obejrzeć dawne trofea).
Te pomysły bardzo fajne.
piotrek007

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Rozwój i przyszłość theHunter - opinie, sugestie, dyskusja

27
Lepiej późno niż wcale :p Teraz nowi gracze mają dużo więcej opcji. W końcu z 243 do niedźwiedzia strzelić nie można, a z breneki już tak. Wystarczy, że nowi gracze będą zbierać gms i mogą kupić sobie zezwolenie np na 1 dzień na polowanie na co chcą (z wyjątkiem bizonów chyba). Jestem bardzo zaskoczony, pozytywnie oczywiście, takim krokiem. Przynajmniej nie odwalili kolejnego babola jak z tymi kaczkami; kolejne bałwanki, wabiki...
Ciekawe co to za nowe zwierze dodadzą, myślę, że to będzie niedźwiedź polarny lub wilk.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Rozwój i przyszłość theHunter - opinie, sugestie, dyskusja

28
Tak ważny temat, a taka mała aktywność mimo, że do the Huntera ma zostać dodany niedźwiedź polarny i ten system kontroli populacji. To pewne, że ten system wpłynie na dalszy rozwój gry, na przyszłe nowe gatunki w grze. Jakie są Wasze odczucia? Mnie devsi niesamowicie odrzucili tym systemem. Tak naprawdę to coś co mnie zadowoliło po graniu w bete to wygląd miśka (jednak nie wygląda jak upośledzony jak to można było odczuć po zobaczeniu zdjęć dodanych na naszej grupie). System sam w sobie straszny nie jest, ale tajemnicze znikanie niedźwiedzia przypomina mi zaraz gry z serii Cabela (z wyjątkiem Pro Hunts) czyli strzelanie byle nie zginąć. Jak na wojnie. Brak Hunter Score za upolowanie miszora, niezależnie od tego czy to jest wydarzenie, czy nie, też jest minusem. To przecież jest pewnego rodzaju nagroda za pozyskanie pewnej ilości zwierzyny. Kolejnym minusem nie samego systemu, ale devsów jest to, że chcą na siłę wprowadzić trochę więcej realizmu do gry, ale nie takiego jaki my byśmy chcieli. Przecież gracze od lat (z tego co wiem) proszą twórców o realistyczne zachowania zwierząt. Tego nie ma i ciekawe czy kiedykolwiek będzie, a na takie rozwiązanie wpadli nagle, chociaż nikt ich o takie coś nie prosił.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Rozwój i przyszłość theHunter - opinie, sugestie, dyskusja

29
Czy gra rozwija sie w dobrym kierunku ?
Zalezy dla kogo -heheheh
Nigdy nie pogodzi sie potrzeb klienta z potrzebami firmy
No tak nie oszukujmy sie DeVsi to firma -a my gracze klienci
Inny klient w Polsce inny na zachodzie europy a jeszcze inny gdzies za morzem -inne place hehe
Nie bylo mnie w grze 4 miesiace a przeskoczylo mnie w rankingu ponad 2 tysiace ludzi -znaczy ktos w to gra hehehe
Chcialoby sie wiele zmian
Jeden chce Balistyki drugi iterskcji miedzy zwierzetami trzeci chcialby wszystko za darmo heheh
jak to pogodzic ?
Silnik gry stary moze nie podolac zmianom srodowiskowym w grze ,za darmo sie nie da bo zyski muszom byc - w koncu to firma hehe
Balistyka utrudni gre nowym - nie wszyscy sie musza na tym znac hehh
Pozostaje grac i liczyc na to ze kiedys cos sie zmieni
Nie chce wrozyc na czarno bo sa jakies nadzieje - chocby darmowa flinta i przez to darmowa amunicja do wszystkich broni srutowych .Pare gms$ i mozna plowac na wszystko bez Membera :-)
Zalamuje mnie jedno ,wprowadza sie system zamarzania .ktury na slabszym sprzecie muli gre a potem daje sie graczom za darmo ubranie ktore ten system praktycznie unieruchamia to jest glupota-bo gre muli nadal :-)
Pamiętaj Kashalott to największy Drapieżnik na świecie hehehe


Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Rozwój i przyszłość theHunter - opinie, sugestie, dyskusja

30
Otrzymaliśmy kolejny łuk, który jest wg. mnie zbędny...
Dyskutując ostatnio na teamspeaku doszedłem do wniosku, że w sumie nic SUPER w tym roku nie otrzymaliśmy....może z wyjątkiem psa. Przypominam, że do tej pory otrzymywaliśmy 2 rezerwaty na rok, tymczasem w roku 2016 nie otrzymaliśmy ani jednego rezerwatu oraz zwierzęcia, które wymagałoby jego stworzenia od początku.
YouTube: youtube.com/thehunterpolska

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Wróć do „Rozmowy ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron