Timbergold Trails - nasze wrażenia

1
Powiem, że jestem mega zadowolony. Dawno nie zagrywałem się w huntera z takim zacięciem i przyjemnością. Dzisiejsza sesja trwała prawie 4 godziny! 
Grizli oraz Wapiti są świetne. Niedźwiedzie są w końcu tak agresywne jak być powinny; animacja stójki jest fajną nowością, jednak animacja atakowania według mnie kuleje. Wygląd wapiti oraz niedźwiedzi napawa optymizmem.  Dolna i środkowa partia mapy jest dość bogata w zwierzynę.
Górne partie mapy są dość puste i strome, jednak można uniknąć używania apteczek. Niestety owiec gruborogich jest mniej niż oczekiwałem, przez co wydają się mało ciekawym gatunkiem łownym. 
Uważam, że  przydałoby się wprowadzić dodatkowo 1-2 gatunki większe, oraz 1-2 z "drobnicy" (ptactwo, królik / borsuki, świstaki / etc.). 

Mapa jest dobrze dobrana kolorystycznie; ciekawie wyglądająca flora! Oczywiście nie mogę zapomnieć o licznych atrakcjach jak budynki, wychodek, draga czy SPREPAROWANYCH CZASZKACH WAPITI wiszących na budynkach! 

Kilka zdjęć poniżej (cała galeria tutaj -> kliknij):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
YouTube: youtube.com/thehunterpolska

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Timbergold Trails - nasze wrażenia

3
Podpisuję się pod zachwytami. Ale też brakuje mi czegoś drobnego. Do tego muszą trochę dopracować mapę. Np. zacinające się wapiti na drzewach i kamieniach zdarzają się dość często. Na owcach byłem raz, IMO było ich całkiem sporo. Polowało się na nie dość przyjemnie.
ps.
gratuluję Wam misia. Ja trafiam na same kurduple. Największy - 150 kilo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Timbergold Trails - nasze wrażenia

4
Było już późno i pominąłem kilka jak dla mnie aspektów nie do przyjęcia.

1. Optymalizacja - w górnych partiach mapy, gdzie można spotkać owce gruborogie, są drastyczne spadki FPS. Tekstury na górach wyglądają jak pojedyncze piksele.

2. Bugowanie zwierząt między drzewami - jak wspomniał Redachtor, jest to dość irytujące. Zwierzęta powinny umieć ominąć takie drzewo, lub jeżeli idą w miejscu powinien sie załączyć jakiś algorytm aby zawróciły. Niestety nie tylko zwierzęta się blokują, również my jako gracze mamy problem ze swobodnym poruszaniem się między drzewami.

3. Również w górnych partiach mapy, pomimo tego, że kamienie są "płaskie" nie możemy na nie wejść.

4. Owce gruboroga jest ciężka do odnalezienia wśród kamieni.

Jednak bardzo podobają mi się lokalizacje dodatkowe, chatki, dragi, są naprawdę świetne. Nowe leśniczówki również są czymś "świeżym", szkoda tylko, że nie można do nich wejść.
YouTube: youtube.com/thehunterpolska

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Re: Timbergold Trails - nasze wrażenia

6
Dla mnie BOOMBAAA. Najlepszy jest nowy zielony las, jest poprostu leśny taki prawdziwy, ekstra. Wychodząc na polanke łapiesz podswiadomie więcej powietrza. W końcu dzwiek Wapiti poprawili, szkoda ze Rusvelta elka nie poprawia. Chatki i inne miejscówki sa poprostu cudne. Jedyny mankament to wydaje mi sie że Misiek ma troche za krótki pysk, przez co wygląda jak pluszak i mulak jak by z innej epoki :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rozmowy ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości